Întrebări şi răspunsuri

Cum comandaţi

Pentru a putea efectua comanda online este necesar să vă înregistraţi şi apoi să vă logaţi pe site. Alegeţi produsul şi cantitatea dorită, apoi o adăugaţi în „coş“. După ce a-ţi finalizat comanda, nu rămâne decât să confirmaţi adresa de facturare, livrare şi să alegeţi modalitatea de transport. Dacă datele au fost introduse corect, veţi fi informat că procesul a fost efectuat cu succes. Ulterior veţi primi un e-mail de confirmare cu toate datele din comanda dumneavoastră.

Cum vă înregistraţi

Timpul este un factor foarte important în prezent şi de aceea este mai practic să vă înregistraţi. Dispuneţi de două posibilităţi:

  • A/ Dacă sunteţi un client activ, iar datele dumneavoastră de identificare există în baza noastră de date, atunci nu este necesar să completaţi aceste câmpuri. Ajunge doar să ne contactaţi şi ziua următoare veţi primi e-mailul ce conţine datele necesare accesării.
  • B/ Sunteţi client nou şi datele dumneavoastră de identificare nu există în baza noastră de date? Atunci vă rugăm daţi click pe „ÎNREGISTRARE“ ( dreapta sus ). După completarea formularului vă rugăm să ne trimiteţi certificatul dumneavoastră de înregistrare pe e-mail: hranipex@hranipex.ro sau pe numărul de fax: 0318053311. Fără aceste informaţii nu vă putem introduce în sistemul nostru de date. Ulterior veţi primi un e-mail cu informaţiile necesare pentru accesarea contului.

Când pot aştepta produsele comandate?

Dacă efectuaţi comanda pînă la orele 14:30, marfa va fi livrată în 24 h.

Care este costul transportului ?

Preţul standard pentru transport este de 5 Euro/colet.

Întrebaţi-ne