Întrebări şi răspunsuri

Cum comandaţi?

Pentru a putea efectua comanda online este necesar să vă înregistraţi şi apoi să vă logaţi pe site. Alegeţi produsul şi cantitatea dorită, apoi o adăugaţi în „coş“. După ce aţi finalizat comanda, nu rămâne decât să confirmaţi adresa de facturare, livrare şi să alegeţi modalitatea de transport. Dacă datele au fost introduse corect, veţi fi informat că procesul a fost efectuat cu succes. Ulterior veţi primi un e-mail de confirmare cu toate datele din comanda dumneavoastră.

Cum vă înregistraţi?

Timpul este un factor foarte important în prezent şi de aceea este mai practic să vă înregistraţi. Dispuneţi de două posibilităţi:

  • A/ Dacă sunteţi un client activ, iar datele dumneavoastră de identificare există în baza noastră de date, atunci nu este necesar să completaţi aceste câmpuri. Ajunge doar să ne contactaţi şi ziua următoare veţi primi e-mailul ce conţine datele necesare accesării.
  • B/ Sunteţi client nou şi datele dumneavoastră de identificare nu există în baza noastră de date? Atunci vă rugăm daţi click pe „ÎNREGISTRARE“ ( dreapta sus ). După completarea formularului vă rugăm să ne trimiteţi certificatul dumneavoastră de înregistrare pe e-mail: ro-hranipex@hranipex.com. Fără aceste informaţii nu vă putem introduce în sistemul nostru de date. Ulterior veţi primi un e-mail cu informaţiile necesare pentru accesarea contului.


Când pot aştepta produsele comandate?

Comenzile înregistrate în fiecare zi după ora 14:30 vor fi pregătite pentru livrare în următoarea zi lucrătoare. Comenzile efectuate în zilele de sâmbătă și duminică, vor fi procesate în cursul zilei de luni.

Care este costul transportului?

Preţul standard pentru transport este de 23.63 lei + TVA/colet. Pentru comenzile ce depăşesc 1360 LEI fără TVA oferim transport gratuit cu firma de curierat GLS.

Întrebaţi-ne